Uprzejmie zapraszamy do wzięcia udziału w sesji Rady Gminy Ruda-Huta, która odbędzie się w dniu 17 grudnia 2009 roku o godz. 9.00 w Urzędzie Gminy Ruda-Huta z następującym porządkiem obrad:
1. Otwarcie posiedzenia.
2. Przyjęcie protokołu z XXXIV sesji Rady Gminy Ruda-Huta z dnia 13 listopada 2009 roku.
3. Przyjęcie porządku obrad.
4. Sprawozdanie Wójta Gminy z realizacji uchwał Rady Gminy, odpowiedzi na interpelacje i wnioski radnych z poprzedniej sesji oraz informacja Wójta Gminy o działaniach podejmowanych pomiędzy sesjami.
5. Interpelacje i zapytania radnych.
6. Podjęcie uchwał:
a) w sprawie uchwalenia programu współpracy na 2010 rok Gminy Ruda-Huta z organizacjami pozarządowymi, podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego, wolontariatu i stowarzyszeniami jednostek samorządu terytorialnego,
b) w sprawie uchwalenia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Gminnego Programu Przeciwdziałania Narkomanii na 2010 rok,
c) w sprawie ustalenia należności z tytułu zwrotu kosztów podróży służbowych dla radnych Rady Gminy Ruda-Huta,
d) w sprawie zmian w budżecie gminy na 2009 rok.
7. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.
8. Wolne wnioski.
9. Zakończenie sesji.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Urząd Gminy Ruda-Huta w celu otrzymywanie newslettera.
zdalna Szkoła i zdalna Szkoła+
Zakup i montaż pomp ciepła szansą zwiększenia wykorzystania energii przyjaznej środowisku
w Gminie Ruda-Huta
Platforma internetowa o odnawialnych źródłach energii w gm. Ruda-Huta
Opracowanie projektu rozbudowy kanalizacji sanitarnej w gminie Ruda-Huta
Tożsamość kulturowa lokalnych społeczności pogranicza ukraińsko-polskiego
Od 2023 roku podatki należy wpłacać na indywidualne rachunki podane w decyzjach wymiarowych.
Opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi nr konta: 23 8192 0002 2002 0020 0035 0017 (w tytule należy wpisać nazwę opłaty, imię i nazwisko osoby, która złożyła deklarację oraz adres nieruchomości)
Opłaty skarbowe nr konta: 59 8192 0002 2001 0020 0035 0001